-->

Bouwen aan verandering

DigiDinsdag 2: Hoe vraag je informatiebehoefte uit?

Informatiemanagement

10:00 - 11:00
7 september 2021

Online webinar via MS Teams


De wereld om ons heen verandert. In een steeds hoger tempo. Steeds meer dingen gaan digitaal en er komt steeds meer informatie beschikbaar.

Om jou en je organisatie te informeren over BIM organiseert het Platform BIM Oost/Midden-Nederland drie DigiDinsdag bijeenkomsten over Informatie-uitwisseling. Tijdens de bijeenkomsten ligt de focus naast de technische inhoud ook op organisatorische aspecten en vraagstukken.

Het thema van deze bijeenkomst is: De uitvraag van informatiebehoefte. Hierbij bekijken we de uitvraag vanuit zowel opdrachtgevers als opdrachtnemersperspectief.

Het programma op 7 september:

  • Hoe gebruik je BIM Basis Infra als hulpmiddel om voorafgaand een project informatie uit te vragen? Waar kun je tegen aanlopen? Hoe maak je goede afspraken? - Tijmen Kroeze en Coenraad Roerig, Roelofs Groep
  • Hoe vraag je als gemeente informatie uit en kom je tot het vastleggen van 3D tekeningen? Hoe kan een ILS je hierbij helpen? - Martin Schellevis, Gemeente Arnhem

Lees meer en meld je via deze link aan voor de tweede bijeenkomst ‘Hoe vraag je informatiebehoefte uit?’